Hejdå Norge, nu är jag på buss igen.

Bussen börjar bli dryg nu. Menmen. I will survive. Trots att jag har ont i rumpan (den är troligtvis blå, har inte vågat kolla, allt är längdskidåkningens fel).

Har varit lagom sur hela dagen. Förhoppningsvis tog inte Johanna för illa upp. Det blir tyvärr så när man dricker rödvin och sover 3 timmar innan man åker buss och blir åksjuk. 

ModeguruN^ (jag själv) är just nu klädd i den obligatoriska lusekoftan i kombination med chockrosa nagellack. Missmatch is the shit.  

Förlåt för bildlösa inlägg förövrigt. och det är absolut inget fel med att lägga ut trötta webcambilder på sig själv när man åker buss. Det är bra! Men jag är för dålig för att orka.

Nu ska jag tänka på odryga dryghunkar som är alldeles för kompetenta för mitt bästa. Och så ska jag tänka lite på Fältbiologer i Storvik som jag saknar.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vi vill se ditt trötta nylle!

Din nyårsafton låter hemskt fin! Och jag saknar dig massvis!!!

2011-01-03 @ 22:28:21
URL: http://tildataddeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0