Det verkar som om PMSen sakta försvinner.

Igår var en extremt fin dag. Eller nej. Kvällen och eftermiddagen igår var extremt fina. Skoldagen innehöll lite för många svenskaprov och lite för mycket stampande på mitt arma hjärta. Så det väljer jag att inte prata om.

Jag är glad att jag trotsade mitt dåliga humör och for till Genarp. Genarp är ett väldigt fint ställe, faktiskt. Och så fanns där fina personer som jag kunde prata politik med. Samt Jane Austen. Eller ja, hon var ju inte där, men jag kunde prata om henne. Det blev en jäkla massa åhh-anden. När jag sedan kom hem låg Ludwig Bell och väntade på mig. Kan det bli bättre?  

Idag är också en extremt fin dag. Mycket kakor, mycket fina människor. Jag gillart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0