Blogg var det ja

Tanken var ju att det schpandex attacken skulle efterföljas av ett gäng schyssta inlägg. Så blev det inte riktigt. Men jag försöker nu istället.

Vi börjar med att låta Zelda förklara varför det är så in i sjuttsingen svårt för mig att blogga: Zelda

Men jag ska ge mig på ett försök i alla fall. Det lär inte heller bli så skarpsynt. Men jag ska försöka att inte bli ööverdeppig och skriva inlägg om Janice Joplin och Mad Men igen. Hur det nu ska gå. Jag kanske får operera brösten. Eller starta ett företag.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag tycker om bloggarna med prickigt och blommigt, dom får mig att se livet från den ljusa sidan. Och så får jag lust att vara extra snäll och kramas mer. Och leva mer spännande.



Nu ska jag sluta bomba dig med kommentarer och gå och lägga mig istället. Jag skriver inget vettigt nu ändå.

2010-09-23 @ 23:03:24
URL: http://tildataddeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0