Tror att himmelriket smakar så. (+ lite försök till ironi, typ)

Matildas choklamuffins är de bästa som finns i hela världen. Eller åtminstode det bästa som finns när man vill trösta projektarbetesångest. Vilken jäkla tur att jag sparade en i frysen. Och muffinsformar med Barbapapa på är kalasfint.

Oj hej, nu insåg jag att jag lät som Nio till fem! Och resten av packet! Det måste jag göra något åt!

Förrutom chokladmuffinsen tänker jag även äta en påse lakrits, en massa ostmackor, all choklad, mängder med kakor och antagligen lite socker direkt ur påsen. Av ingen särskilt cool anledning.

Sådärja, nu lät jag inte som di där bloggerskorna längre. Skönt.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh Anna!

2010-10-24 @ 23:09:51
URL: http://tildataddeck.blogg.se/
Postat av: Matilda

Åh Anna!



(kom min förra kommentar fram??)

2010-10-24 @ 23:10:29
URL: http://tildataddeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0