Mål 1: Värva Nick Cave till Fältbiologerna.

                                        

Är såklart inte alls avundsjuk på Johanna för att hon fick stå en decimeter från Nick Caves dyrbaraste ägodelar i lördags. Grinderman är inte lika bra som Bad Seeds och Cave själv var snyggare när han var ung. Det är bara någonting med den mannens röst som gör att det ändå skär lite i magen. Det hade varit fint.

Jaja, jag ska inte vara bitter över missade konsertupplevelser. Jag har ju faktiskt grejor att vara glad över. T.ex. att jag tydligen lyckats bli vice ordförande i Skånes Fältbiologer. Ändå respekt. Särskilt med tanke på att min kunsap om naturen inte är överväldigande precis. Men jag har faktiskt en hel del tankar på vad man skulle kunna göra med den här jäkla föreningen. Om jag sedan kommer lyckas med det återstår att se.

Nu måste jag äta kladdkaka om jag ska ha någon chans att tänka klart resten av kvällen. Tänkte nämligen umgås lite med Strindberg innan jag går och lägger mig.

Kommentarer
Postat av: cassandra

GRATTIS!!!!!!!! du är nu en väldigt respektabel kvinna.

2010-10-25 @ 15:28:49
URL: http://myhurricane.blogg.se/
Postat av: Matilda

Grattis Anna! Du är så cool!

2010-10-28 @ 13:18:24
URL: http://tildataddeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0