"Jag föredrar bil faktiskt" Jävla schtekare.

Hmm... Ja, om någon inte förstod så var det senaste inlägget ett tappert  försök att göra parodi på både mig själv och Blondinbella samtidigt. Vet inte riktigt om jag lyckades men vafan.

Är nu påväg hem. Med ett TÅG. Wow.
Klimathelgen var fantasiskt fin. Skönt att få Cop15 utvärderat och Sara Svenssons föreläsning gjorde allt mycket tydligare. Den trevliga flashmobben med sjönsjungande var också mycket fin. Att motorvägen Förbifart Stockholm är ett jävla helvete förstod jag bara jag hörde namnet. Nu fick jag reda på att även vägverket, trafikforskare och SNF tycker så.

Så nu gäller det bara att få stockholmarna och regeringen att inse:
STOPPA FÖRBIFART STOCKHOLM! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0