Råttfärgadanna

Hej allihopa!

Så ja då sitter jag alltså här på bussen! Som tur är har jag min lilla hp-bloggdator och mitt mitt mobila bredband från tre!

Jag köpte naturgodis precis innan jag åkte - tycker det är viktigt att man unnar sig sånt när man känner sig sugen. Har upptäckt att en annan känd svensk bloggare också tycker om naturgodis. Hon är dessutom också laktosintolerant men hon gillar också ändå de yogurtdoppade bäst - precis som jag! Kan ni tänka er vilket sammanträffande?

Jag hade gärna tagit en bild med mitt godis fint i en skål och påsen bredvid så ni alla hade fått veta vilket märke jag äter, men tyvärr finns här varken skål eller kamera!

Ha en superbra fredag!

Kommentarer
Postat av: Mandy

Hoppas du får det fint i Stockholm Anna och unna dig en massa massa massa godis :D (mina planer är att gå till hemmakväll idag och säga att jag tar rubbet så sugen är jag!)

2010-02-05 @ 17:52:20
URL: http://www.krull.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0