Lagom flummig dag.

Planeringskonferensen gick väll sådär. Det var lagom mysigt att sitta ensam i ett rum med sina lärare och rektor, alldeles svettig, anfådd och ovanligt äcklig. Blev så chockad av alla läxor och prov att jag helt glömde bort att vi ju har engelska också (Anna Lundahl var tydligen fast i en snödriva). När jag kom på det blev jag ännu mer chockad.

Gerda gick bra, förrutom att jag lyckades ta någon annans stång och någon annans matta utan att märka det. Men vafan, det är ju inte första gången.

Dagens bästa: Den trevliga iraniern på stadsbibliotekets bibliotek som sett att jag googlat hans hemland i en timma. Han berättade en massa bra och jag blev nästan lite pepp på samhällsarbete.



Ps. Jag gillar att behaga dig EliN^, hihi :)
Har du märkt att vår kära Rahl stavat rätt? Vems förtjänst är det? Eller har hon lärt sig fjortisspråk på egen hand?

Kommentarer
Postat av: EliN^

Rahl är ganska fjortizzz fakktizzzt fnizz

2010-02-04 @ 12:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0