Vad hände? Norge på torsdag i alla fall!

Jag är knäpp i huvet. Nu har jag bokat biljett till Norge! Där är ingen sol för berget är i vägen och antagligen är det kallare än här. Och massa snö. Snö som jag väll borde vara trött på vid det här laget?

Fast det är i alla fall ett annat land. Där folk pratar norska som är fint. Och så kan jag åka skidor. Och bara va. Det är min plan. Va, va, va. Ser nästan mest fram emot bussresan. Jag peppar.

 


Där är lite finare än här också. Bilden har jag snott från Johannas facebook.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Bli inte magsjuk bara! Det blev jag. Norge är askallt men mycket fint! Och norskan är typ tusen gånger gulligare än svenskan..

2010-12-27 @ 13:33:34
URL: http://tildataddeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0