Tretio kolor och femtioelva bloggar

Det är så mycket att göra just nu. SÅ mycket. Presenter som ska fixas, personer som ska träffas, mammor som ska firas och plugg som ska utföras. Massa plugg.

Fick mamma att fixa kola igår (alltså chokladkolor, inget annat). Och pappa att slå in kolorna i papper. Jag står för ätandet. Bästa sammarbetet ever.

Nu äter jag mina kolor för att uthärda allt jag måste göra. Fast jag gör inget i alla fall. Läser bara bloggar om tjejer som dansar på klubbar, struttar runt på Manhattan och köper klänningar. Som vanligt alltså. ÄLSKAR att jag är så effektiv.

Dra ut mina tummar ur röven på mig tack.


Kommentarer
Postat av: casssssi

kolor är gott. gott gott.

2010-12-14 @ 20:20:25
URL: http://myhurricane.blogg.se/
Postat av: Sanna

Du bloggar igen!!!

Vad hände med Säkert-bloggandet + den fina Mandybilden?

2010-12-14 @ 21:50:51
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/
Postat av: lovva=)

ååååh anna vad jag har saknat ditt bloggande!! du har varit efterlängtad hihi=)

2010-12-15 @ 17:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0