Snön suger.

Jag hade verkligen sett fram emot julmys i Svedala. Till och med köpt fina presenter. Men så blev det inte. Snön och hängighet fick mig att stanna hemma. Vilket jag ångrar. För jag vill träffa alla fina.

Nu sitter jag och äter av den ena presenten (den andra kanske Felicia får i födelsedagspresent. om hon uppskattar sånt. vad vill Felicia ha?) och är deprimerad.

Får gå och lägga mig tidigt och ta nya tag i livet imorrn. Det ska jag göra. Då är jag frisk och pepp. Där med bastubad.




Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag dricker c-vitamins brustablett nu varje dag, det hjälper, var påväg att bli ganska sjuk ett tag..



Åh jag saknar dig!! She & Him-kväll så fort du har tid!

2010-12-18 @ 14:12:07
URL: http://tildataddeck.blogg.se/
Postat av: Felicia!

Jag vill helst ha en 50cm stållinjal från drewex. Men det är det ingen som förstår fast jag önskar mig det två gånger!



Men allt ur dina händer är genialiskt Anna, lite som ägg! Bra uppfinning det där ja.

2010-12-22 @ 11:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0