På bussen, kränger päron

Sitter på bussen till Norge. De har internet på bussen. Bra för mitt bloggande, sämre för mitt pluggande. Hade jag varit en äkta bloggare hade jag tagit en suddig webbcambild på mitt trötta nylle nu men tyvärr är jag ingen äkta bloggare. Kan berätta att jag har väldigt fina påsar under ögonen dock.

Jag är rädd inför bussbytena jag kommer behöva göra för att komma fram till Johanna. Känns som att risken är stor att jag kommer gå av fel och få sova i en snöhög på den norska landsbygden. Är även rädd för det faktum att jag kommer behöva uttala namnet Rjukan. Det låter alltid sim runka när jag säger det.

Jag hoppas att jag inte fryser ihjäl eller blir ihjälslagen av norrmän/norrkvinnor. 2011 känns spännande nämligen.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag skäms för att jag tog en suddig webcambild på mitt trötta nylle när jag åkte buss till norge :( ^^

Hoppas du får en hel drös med kul!!!

Pusspussss

2010-12-30 @ 14:10:45
URL: http://tildataddeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0