Mysdag.

Sådärja. Nu har mitt liv börjat flyta på någorlunda igen. Sov i tolv timmar, minst. Välbehövt oh ja.

Sedan tränade jag. Dumdristigt med najs (efteråt). Och så träffade jag äntligen Cassi! Hon är fin. Den bortglömda chokladen var inte så varm men jäkla god ändå.

Nu är svenssonhuset julpyntat och min mage är fylld med risgrynsgröt. Trots det är jag inte direkt pepp på att skriva essä (är aldrig pepp på den där jäkla essän) så det blir ett efterfrågat blogginlägg istället (jag har en hel del inlägg jag borde skriva, men den som väntar på nått gott, eller nått sånt).

Och imorgon ska jag glögga med Ella! Och förhoppningsvis fler fina! PeppPeppPepp!!!

Kommentarer
Postat av: casssssi

du är fin.

2010-12-19 @ 20:22:36
URL: http://myhurricane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0