Jag ÖVERLEVDE!!!!

För det har ni fattat väll? Julen handlar inte om att lysa upp i vintermörkret eller umgås med nära och kära. Eller Jesus heller för den delen.

Den handlar om att överleva. Överleva stressen, all jävla mat man måste trycka i sig och Kalle Anka (var bra nära att kasta ljusstaken på TVn). Samt överleva det faktum att all släkt är samlad på ett ställe (min släkt är fin men ack vad det blir mycket ibland).

Det faktum att jag överlevde tackar jag min bror för (han hämtade godis, massa godis). Samt Sanna för att hon skickade den här länken: http://psl.svt.se/psl/2010/12/24/musik-med-sakert/ Och såklart Elin som jag fick klaga med på Facebook chatten.

Så, nu har jag överlevt och känner liksom att jag klarar allt. Det är därför julen är så bra. Känner att jag kommer klara livets alla motgångar nu. Bättre än att typ springa maratonlopp och fasta och sånt.




Kommentarer
Postat av: Sanna

Älskar bilden. Och låten. Åh.

2010-12-26 @ 20:23:22
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken hemsk tomte :(

2011-01-12 @ 01:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0