hej hej

Detta skriver jag bara för att mandy sa att det finns dom som tycker min blogg är kul. Inte för att jag tycker det är kul att skriva. För just nu tycker jag inte att nått är kul.

Dessutom vet jag inte vad jag ska skriva om. 

Det roligaste som hänt mig den senaste veckan är att vår dusch äntligen blivit fixad. Tydligen var anledningen till den svaga strålen inte att duschen fått prostatacancer (som jag trodde) utan att familjen svensson är för skitiga. Smutsen hade tydligen proppat igen allt.

Annars händer inte mycket spännande i mitt liv. Fastän jag är sjukt glad att jag lyckades bli klar med mitt projektarbete. Att jag nu har en miljon grejor jag skutit upp försöker jag ignorera.

Fint att Lundagård skrev om Julbazaren (projektarbetet mitt) dock. Jag gillade särskilt bilden med min fina, fina skyllt i fokus. 

 



Kommentarer
Postat av: Matilda

Bra, jag går in här varenda jävla dag, ibland mer än en gång och hoppas.. Idag blev jag glad. Hoppas du hinner vara med på fredag, det hade gjort mig glad, du är fin att umgås med.

Och så hatar jag skånetrafiken för att jag inte kunde komma i söndags, jag hade inte ens hunnit vara där till halv fyra, snarare fyra halv fem.

2010-12-13 @ 21:00:43
URL: http://tildataddeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0