Det här med julshopping...

Jag fixade ju en hel jäkla Julbazar för att folk skulle fatta att julstress och hetskonsumtion är onödigt och dumt. Fast jag sprang om kring så mycket på den där Julbazaren att jag inte hann fixa något själv. Så igår var det jag som sprang omkring på stan och hetskonsumerade.

Men ja, det gick ju någorlunda bra i alla fall. Jag plågade såklart alla butiksbiträden med min beslutsångest men det gör jag ju alltid. En mer ovanlig tabbe var att jag gick ifrån Jättekul utan att lämna korgen. Och sedan struttade fram längs hela gatan med den röda, skinande korgen under min arm. Det var kul att gå tillbaka och lämna den. Fast ja, jag lyckades fixa julklapp till alla som förväntar sig en och det är väll det viktigaste. 

Nu ska jag sätta igång med filosofin. Idag ska den bli klar. Där med bastubad.
 

Kommentarer
Postat av: Johäna

Hahahah åh anna ♥

2010-12-22 @ 18:30:07
URL: http://mnfn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0