Dagens outfit

Har arbetat hårt på min outfit idag.

Efter att ha sovit på min åttiotalslugg och mitt fettiga hår har frisyren blivit lite som en slarvig version av frisyrerna i en Wham-video. Coolt.

Det matchar jag med långkalsonger (varför tycker alla det är konstigt när jag har det? bästa plagget ever, nya trenden lätt, vänta bara) samt en amerikansk basketball-tröja. Det står Russel Athletic på den. Känner att det är bra för jag är ju så atletisk och sportig. Igår gick jag till exempel fram och tillbaka till köket flera gånger. Under det har jag min pjamaströja. Ett tips om man vill ha en riktigt gosig tröja är att ha samma tröja natt som dag flera dar. Jag säger inte att jag har gjort det nu men det är ett tips bara.

Sminket är såklart au naturele precis som på senaste Fashion Week NY.

Puss och kram /ModeguruN^

(hade såklart tänkt lägga ut en bild men jag vill inte att Elle ska sno den till sitt nästa omslag liksom)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0