Anna säkert-bloggar!!! Till Sanna.

Först, en bildkavalkad över vad vi gjorde innan konserten. Alltså poserade. (Min frustration över de som försökte stjäla setlisten kom tyvärr inte med på bild)

Jag vet vi var fjortis men det blir man lätt när man väntar.
Sen började konserten. Jag tog bara dåliga bilder (inte så konstnäriga som ovan alltså). Därför snodde jag en från rockfoto.nu. Inte rockfoto.se



Det var nog det finaste jag varit med om någonsin nästan. Jag fick tårar i ögonen och blev paralyserad. (Grät inte. Det gör jag bara till amerikanska romantiska komedier)

Sedan vandrade jag hem i snön, blev blöt om fötterna och var lycklig.


Kommentarer
Postat av: Mandy

FIN KVÄLL! bilden med tungan <3 jag gillar oss när vi är fjortis, det är fint. Och hur som helst var vi inte lika farliga som de framför oss som tog ego-bilder under konserten!!!!

2010-12-19 @ 15:51:04
Postat av: Matilda

Jag vill se henne jag vill se henne!!



Förresten, http://music.amandapalmer.net/track/map-of-tasmania-feat-the-young-punx

Den handlar om pubishår, du kommer att älska den, i alla fall om du lyssnar många gånger! Mamma tror att det här är låten hon kommer att slå igenom med. Jag tänkte vänta med att skicka den tills videon kommer, men jag tror den kommer den 25:e som julklapp till fansen och jag kunde inte hålla mig tills dess :)

2010-12-21 @ 13:34:27
URL: http://tildataddeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0