Ojoj, min tramsiga statusuppdatering lyckades ge mig fler läsare än nånsin.

Frågan är bara om jag lyckas få dem att komma tillbaka... 

Kanske att jag borde fortsätta ljuga lite fint i inläggen (nej, jag cyklade inte till malmö den andra gången, men det gör mig glad att du tror jag klarar av något sånt)

5 inlägg på en kväll blir definitivt ingen vana. Men slutar jag läsa blondinbella så borde jag få gott om tid att skriva ett par om dan i alla fall (och jag måste, måste sluta läsa blondinbella)

Idag hade jag planerat Pilates, men nu verkar det som att jag blir meddragen till Dalby istället. Men det är ju inte fel det heller! Sedan MPP-möte med fältbiologerna (fråga mig inte)

Nu ska jag se om jag pallar skriva lite på FN resulutionen. Och Cajsa, om du läser det här, så kan jag säga dig att jag fått reda på hur man gör äkta ukrainafläta.


Ukrainas premiärminister?  Eller var det president? Borde jag veta detta?
Det kommer aldrig att gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0