Jag tror jag slutar med den här skiten.

Kanske är blondinbella bättre än att skriva en massa trams här?

Nu skulle jag egentligen skriva ett najs inlägg om min och elins dag i Helsingborg. Men pga ett radikalt sjunkande läsarantal jämfört med gårdagen känner jag att jag lägger ner det här. Bloggande är nog inget för mig. Vilket jag kan tycka är lite konstigt. Kenza är ju trots allt en av Sveriges mest besökta bloggare. Men vafan.

Hejdå, Peace and Love och kanske jag skriver några sketna inlägg vid jullovet.


Kommentarer
Postat av: Mandy

Hur länge höll det? 2 dagar?

GE INTE UPP ÄNNU.

2009-10-28 @ 12:36:59
URL: http://krull.blogg.se/
Postat av: johanna

Det här var lågt anna! kom ihåg att man inte är nån riktig bloggare förrän man skrivit i timmar utan att ha fått nåt vettigt sagt.

2009-10-28 @ 19:44:14
URL: http://kramelikram.blogg.se/
Postat av: ana

inte så lågt som glocal net



...jag var tvungen

2009-10-28 @ 22:11:38
Postat av: Mandy

Nu när du fått massor av bilder av mig är det din skyldighet och uppdatera med bilder. PUNKT: ANNARS BLIR JAG BESVIKEN!!!!!!!

2009-11-04 @ 17:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0