Self confidence boost? Ta en fika med Felicia och Jude!

I det fina land vi bor i är det sällan man träffar pratsamma människor på stan. Så nog var det förvånande att jag och Felicia träffade en sådan idag. Och hade ett 2 timmar långt samtal med denna person - 41åriga Jude från självaste Staterna.

Ett av de många råd han gav löd:
"Stop whatching television, stop reading newsapapers and magazines, and stop watching the news."
Tydligen hade han själv inte gjort det på 10 år.

Han ansåg också att det är bra att vara självisk, och jag får erkänna att det faktiskt låg en hel del i vad han sa.

Han sa att jag inte var mainstreem och att jag hade egna åsikter. Samt fina glasögon.

Tydligen är jag kreativ också. Maha! (:






Kommentarer
Postat av: Felicia !

HAHAHAH



jag är lite nykär(inte romantiskt alltså)! Sådär som man blir när man träffar nya kompisar som det klickar med!



Nästa gång vi träffar han så ska jag fråga vad han tycker om satanism, om han är satanist. Apropå det här med själviskhet. :D



(obs, satanism är INTE djävulsdyrkan, två helt olika saker, läs på ska du se att det stämmer in på hans åsikter. Det handlar om att människan och egot styr, men man ska fortfarande behandla varandra väl om det är möjligt)

2009-06-30 @ 08:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0