Nu tycker jag att du får bjuda oss på kaffe.

Förlåt kära tant att kaffet var ljummet.
Förlåt kära engelska kvinna att kaffet var kallt.
Förlåt chefen jag ska hålla koll på termosarna i fortsättningen.

Kom gärna och hälsa på mig på Kulturen. Jag står där i två dar till, säljer kallt kaffe i termos och delicatobollar. Samt muffins som är äckliga enligt mig, men inte enligt fåglarna och flugorna. 
Bered er på att räkna ut summan själv. Tydligen kan jag inte huvudräkning överhuvudtaget. Vad är 17 + 15?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kommer imorgon om jag får med mig nån :)

2009-06-24 @ 17:06:17
URL: http://kramelikram.blogg.se/
Postat av: Felicia !

Jättepinsamt på Ekolivs var jag tvungen att ta fram räknaren för 200 - 115? Bara för jag var så nervös att jag skulle räkna fel. :O



Nej tyvärr kan jag inte komma och smutta på vidrigt kaffe hos dig, :(



Jag älskade den poetiska början! En liten dikt :)

Kan du inte göra en limerick i nästa? :D

2009-06-25 @ 11:20:24
Postat av: Mandy

Varför har ni lördagsgodis när det inte är lördag?

Vad kan jag köpa för 50 öre?



Erkänn att du älskar barn + ditt jobb? :D

2009-06-28 @ 17:49:16
URL: http://krull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0