Först tänkte jag inleda med något intressant och roligt.

Sedan upptäckte jag att det var alldeles för svårt för mig.

Så jag vände mig till Sveriges största bloggare och gjorde som hon. Då kan det ju bara inte gå fel. Tyvärr kunde jag inte använda hela inlägget, efterssom resten handlar om porrfesten hon ska stå i baren på samt de killar hon möter på svampen.

Men mitt liv är, trots brist på porrfester och svampar (i alla former), rätt intressant ändå. Idag har jag tillexempel tittat på nyhetsmorgon, och därefter suttit framför datorn och stört mig på att ingen är inloggad på msn. Jag har även tänkt på att ta en alvedon mot min bultande huvudverk, men jag orkar bara inte gå hela vägen till badrumsskåpet.

Dagens outfit: Äcklig, enorm T-shirt och trasiga raggsockor. Samt mycket fettigt hår.

Fan vad jag känner att jag snart går om Blondinbella i läsarantal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0