Jag mistänkte det hela tiden men nu har jag fått det bekräftat.

Jultomten

En rolig sak med Hultsfred var att jag fick reda på en hel del smaskiga saker om Soundtrack of our lives Ebbot av hans påstådde brorson. Tydligen brukar Ebbot vara tomte om jularna. Dessutom en rätt berusad sådan. Förvånande? Knappast.
Brorsonen berättade även en del andra smaskiga saker om sin farbror, men dessa har jag lovat att inte yttra pga det ramaskri det riskerar att skapa i media.

Förrsten kommer jultomten till malmöfestivalen. Mandy, vi kan ju ta med oss lite gröt så får han dricka.

Kommentarer
Postat av: Mandy

"men det här får ni absolut inte säga till media!"

"det var så jag upptäckte att jultomten inte fanns på riktigt..."

Jag har hans brors nummer VAD FAAAAAN haha!

2009-07-13 @ 13:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0