Eller också så säger jag bara: I want to screw you I wich I could get through you

Jag har tagit reda på varför trummisen/sångaren i it's a musical endast kunde säga thank you! Killen är från Berlin! Detta visar alltså på att det tydligen visst finns snygga tyskar, något "hallo aus Berlin" fått mig att misstro.

Det fina är dessutom att bandet ska spela på någon serietidnings releasparty i Berlin samma helg som jag är där. Så lyckas jag bara ta reda på hur jag ska komma in på den där jäkla festen så kanske jag äntligen får en chans att använda mina fina tyska raggningsrepliker!
Dock tror jag att jag strunar i Ich habe AIDS, möchtest du AIDS haben. Den verkar inte riktigt gå hem. Undrar varför.

Här följer ett trevligt klipp med den snygga tysken. Ignorera dansen och de bajsnödiga byxorna tack.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Hahahaha. Det enda jag kunde tänka på var att de dansar som en viss person vi båda känner XD

2009-07-13 @ 13:59:53
URL: http://cousincocaine.blogg.se/
Postat av: Anna svarar:

Vem?! =)

2009-07-13 @ 16:00:20
Postat av: Felicia !

Men han är jättesöt! Dock sa dom att alla utom hon var tyska i bandpresentationen. och vi diskuterade det sen? :) Haha



Hallo aus Berlin...

2009-07-22 @ 11:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0