Får jag inte se Jesper Rönndal på nästa gång han gör standup blir jag såhär arg:

Rönndal. Arg.


Det blev alltså ingen Jesper idag. Istället var jag hemma och packade. Mmm, spännande, I know.
Men jag lyckades göra sörjandet lite lättare genom att sätta på ett gammalt Pang Prego med Jesper och Josefin. Pang Prego äger fett.
(Cassi och Lolli, om ni läser detta, planera in Pang Pregoshowen på malmöfestivalen)

När jag var packad (hahaha) tog jag mig till Mejeriets utomhusbio och träffade Veras tysk. Om han dömmer alla svenskar efter mig så fick han en fin bild: De är sega, trötta och går 5 minuter efter att filmen börjat. Han gav mig dock en hel del fina Berlin-tips, och när jag lägger ihop dem med tipsen jag fick av Johanna (tack!) så känner jag mig ricktigt redo att ge mig av.
Berlin nästa!

Kommentarer
Postat av: Olivia

OFTA att vi drog samma skämt i våra inlägg samtidigt, oberoende av varandra XD

As they say; great minds think alike.

2009-07-21 @ 23:59:02
URL: http://cousincocaine.blogg.se/
Postat av: Felicia !

Finfint ändå. Jag gillar när du är packad! Ha de fab i Berlin, trist bara att du missar möllevångsfestivalen. :/



Är jesper gratis på malmöfestivalen? :) OOooh!

2009-07-22 @ 00:27:55
Postat av: Mandy!

Åh berlin! ha det så kul! glöm inte de fina böckerna du fick av oss! ;D

2009-07-22 @ 23:30:06
Postat av: cassandra

hihihi det är planerat :D

2009-07-25 @ 17:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0