Är det någon som har osynligt porslinsklister att låna ut?

Idag har jag:
 
Uptäckt att min stamkund är läskgt lik killen i Övertalning.
Varför kan han inte vara 10 år yngre och strunta att dra omkring den där barnvangnen överallt? Fan.

Sett ekomodevisningsfilmen.
Schtåålt modelmamma (:

Kommit fram till att jag måste sluta snylta våfflor hela tiden.
Det är sorgligt.

Tagit sönder en av muggarna som chefen hade tagit med sig hemifrån.
Schhhhhh...

- Fått reda på att jag är en snäll tant.
Av en 70åring.

Kommentarer
Postat av: Olivia

GUD VAD FINT ATT HAN ÄR LIK HAN I ÖVERTALNING!

Nu blev jag helt glad. Jag har gått runt och tänkt på honom och Northanger abbey hela dagen <3



Det var finaste kvällen på länge.

2009-07-02 @ 01:12:03
URL: http://cousincocaine.blogg.se/
Postat av: Anna svarar

Indeed it was.

2009-07-02 @ 22:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0