Ursäktsinlägg

Jag ber om ursäkt för att jag var jävligt cranky jävligt ofta. Men som sagt dålig del av månaden.

Jag ber om ursäkt för att jag tvingade hela campet att lyssna på jävligt mycket Gogol Bordello.

Jag ber om ursäkt för att jag skickade knäppa sms till en del människor.

Jag ber om ursäkt för att jag telefonterroriserade Maja, Hanna, Vera och Sara lite då och då.

Jag ber om ursäkt för att jag följde efter Maja, Hanna, Vera och Sara som en jävla fluga lite då och då.

Jag ber om ursäkt för att jag tydligen kallade några för tåkiga. Särskilt efterssom att man inte ska kasta sten i glashus.

Jag ber om ursäkt för att jag kände att jag skulle skrika och  dansa (dansa?) till Start wearing purple i vattenpipstältet.

Jag ber om ursäkt till Ella och Ellen samt En riktig soppa-killen för att jag var fruktansvärt pinsam när jag skulle prata smålänska.


Jag ber om ursäkt till alla som jag tvingade röka äckliga ciggariller.


Jag ber om ursäkt till alla jag tvingade sitta på stenar då jag skulle sitta i deras stol.

Jag ber om ursäkt för ett jävligt konstigt blogginlägg.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Schteekt kyckling på dig :*

2009-08-02 @ 21:50:58
URL: http://cousincocaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0