Emmabodafestivalen. Var ska jag börja?

"Hade allt gått smooth hade vi ju inte haft något att berätta"
Ellens fina konstaterande stämmer väldigt bra.
Jag har väldigt mycket att berätta.

Men det enda som egentigen var jobbigt var att våra grannar inte var trevligheten själv direkt. Det räcker kanske att jag säger att de tyckte mycket om att pissa samt att lyssna på låtar med ständigt upprepande Sieg Heil. Om det var dem som skar upp ett av våra tält har vi fortfarande ingen aning om, men misstänka kan man ju alltid. 

Förresten gjorde jag en rätt jobbig upptäckt när det gäller mig själv också. Öl i kombination med dålig del av månaden innebär tydligen bara två lägen för mig, antingen är det sur och dryg, eller så är det totalflippad.
Efterssom det enbart är en av mina åtta goda camp-kamrater som läser den här tramsbloggen känns ett fint ursäktsinlägg rätt onödigt, men jag tror nog att det är läge för det ändå. Ursäktsinlägg kommer strax.

I övrigt var emmabodafestivalen en jävligt fin festival. Härliga människor, härlig musik och härligt det där med att festivalområdet och campingen inte är åtskilda. Marina and the diamonds var ett guldkorn, florence valentin hade jag fruktansvärt kul till.

Det kommer dröja ett tag tills jag kan äta mjukost igen dock.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det är fler än en av dina kära camp-kamrater som läser!

Kram

2009-08-06 @ 21:22:53
Postat av: Matilda

Det är fler än en av dina kära camp-kamrater som läser!

Kram

2009-08-06 @ 21:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0